Loading products...
x

Log ind

Indtast din email eller brugernavn og adgangskode

Har du glemt din adgangskode?

x

Vi skal nok hjælpe dig

Indtast din email og vi sender en ny adgangskode

<
 
Forside / Handelskab

Handelsbetingelser

Medlemskab eller ikke medlemskab

Når du handler hos GN Triova ApS (flipsu.dk), bliver du automatisk oprettet som medlem, medmindre du fravælger et medlemskab. For at blive medlem skal du være en privatperson, fyldt 18 år og kunne godkende betingelserne for et medlemskab. Er du ikke fyldt 18 år, kan dine forældre eller værge oprette et medlemskab for dig. De første 30 dage som medlem hos GN Triova ApS (flipsu.dk) er gratis, hvorefter prisen pr. måned udgør 89 DKK i et løbende medlemskab.
Hos GN Triova ApS (flipsu.dk) kan du også handle som ikke-medlem. Det gør du ved at fravælge medlemsdelen, når du skal ind og købe et produkt. For at købe på normalvis, skal du blot klikke på ”Normalpris” under produktsiden og tilføje produktet til kurven. Du kan ikke mixe både normalpris og medlemspris.
Fordelene ved at være medlem er, at du kan handle vores produkter til indkøbspriser og derfor kan spare op til 80 %, og dermed er et medlemskab hurtigt tjent ind. Alle besparelser her på Flipsu.dk er udregnet i forhold til markedsprisen.

Læs mere om vores abonnementsbetingelser her

BESTILLING

I vores menu her på siden kan du klikke dig igennem vores væld af pleje-, skønheds- og husholdningsprodukter 24 timer i døgnet. Når du har fundet frem til de produkter, du ønsker, vælger du antal osv. og går videre til kassen. Du skal være fyldt 18 år og have et gyldigt betalingskort, som vi modtager, for at kunne bestille et eller flere produkter hos GN Triova ApS (flipsu.dk).

Kan du ikke finde det produkt, du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] med forespørgsler til nye produkter på siden.

PRISER

Alle priserne hos GN Triova ApS (flipsu.dk) er inklusiv moms og andre eventuelle afgifter.

BETALING

Du kan betale med Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard uden ekstra kortgebyr. Betaling af produkter samt medlemskab kan kun ske med et gyldigt betalingskort og beløbene trækkes først, når dit medlemskab påbegyndes, eller når de bestilte varer er afsendt fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Når du har foretaget et køb hos GN Triova ApS (flipsu.dk), modtager du en ordrebekræftelse pr. mail, hvor du kan se din bestilling, samlet pris og en forventet leveringsdato. Det er en god idé at gemme ordrebekræftelsen, da denne fungerer som en kvittering for dit køb.

ANNULLERING AF BESTILLING

Det er kun muligt at annullere en bestilling, inden lageret begynder håndteringen af ordren, og det bør derfor ske hurtigst muligt, efter bestillingen er foretaget. Du annullerer en ordre ved at sende os en mail på [email protected].

Når du ikke at annullere din ordre, inden lageret har påbegyndt håndteringen af varerne, har du mulighed for at gøre brug af din fortrydelsesret. Læs mere om denne under ”Fortrydelses- og returret”.

FORSENDELSE OG LEVERING

Når din pakke er afsendt fra vores lager, modtager du en mail eller SMS med besked herom, så du har en fornemmelse af, hvor langt din pakke er nået. Fra denne mail har du også mulighed for at ”tracke” din pakke.
Hos GN Triova ApS (flipsu.dk) har vi lige nu fri fragt til GLS pakkeshop eller GLS erhvervsadresse. Privatlevering koster 39 kr.
Vi forsøger at give vores kunder så kort ventetid som muligt, og derfor er den forventede leveringstid på 1-2 dage. Varerne bliver leveret med GLS eller DAO og kan bestilles til både en hjemme- eller firmaadresse eller til en pakkeboks.

FORTRYDELSES- OG RETURRET

I henhold til Dansk lovgivning, har du som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret, hvilket selvfølgelig også gør sig gældende hos GN Triova ApS (flipsu.dk). Fristen på din fortrydelsesret gælder fra den dag, du modtager varerne.

Hvis du har fortrudt et køb hos GN Triova ApS (flipsu.dk), og du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du informere os om fortrydelsen senest 14 dage efter, du har modtaget varerne. Det skal du gøre telefonisk eller på skrift til [email protected], hvor det tydeligt fremgår, at du vil benytte fortrydelsesretten.Du kan også gøre brug af standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i disse betingelser.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Fortrydelsesretten gælder ikke levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Du mister således din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Når du har givet os besked om fortrydelsen, skal du have sendt varerne tilbage til os, inden der går yderligere 14 dage. Går der mere end 14 dage til du sender varerne tilbage, mister du retten til at fortryde købet og skal derfor stadig betale varernes fulde beløb.

Du er selv ansvarlig for de omkostninger, der kommer i forbindelse med returneringen af varerne, men bruger du fortrydelsesretten, får du selvfølgelig leveringsomkostninger refunderet, såfremt du har benyttet dig af den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder. Derudover anbefaler vi, at du sørger for en forsvarlig emballage, når varerne skal sendes, da du også bærer risikoen for varerne under returneringen. Sørg altid for at få en kvittering på afsendelsen, så du er sikret i forhold til afsendelsen. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Varen skal returneres i en tilstand, der vurderes til ikke at være brugt, da du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi. Du må prøve varen, som hvis du besøgte en fysisk butik. Er der tale om eksempelvis kosmetik, plejeprodukter og dufte, udgør den originale emballage en stor del af varens værdi, hvorfor vi anbefaler, at man returnerer produktet i ubeskadiget og uåbnet stand.

Varerne returneres til følgende adresse:
GN Triova ApS (flipsu.dk)
Råsøvej 23
4160 Herlufmagle

REKLAMATIONSRET

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Du har 24 måneder reklamationsret når du handler hos Flipsu.kd. Du kan kun gøre brug af din reklamationsret, hvis fejlen ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Afhængig af den konkrete situation kan du enten få varen repareret, byttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, hvis du henvender dig til os inden for 24 måneder fra leveringen. Bemærk, at reklamationsretten er begrænset, hvis levetiden på produktet også er begrænset.

Opdager du en fejl eller mangel ved et produkt, der er handlet hos GN Triova ApS (flipsu.dk), skal du henvende dig til GN Triova ApS (flipsu.dk) hurtigst muligt eller inden for rimelig tid på [email protected] Vi vil herefter behandle din reklamation.
Varen, du ønsker at reklamere for, sendes til følgende adresse:
GN Triova ApS (flipsu.dk)
Råsøvej 23
4160 Herlufmagle

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

PERSONLIGE OPLYSNINGER

Dine personlige oplysninger bliver opbevaret forsvarligt i vores kundekartotek. Dit navn, din adresse, telefonnummer og mail er de oplysninger, du skal indtaste, når du opretter dig som medlem eller blot foretager et køb, og det er kun ansatte hos kundeservice i GN Triova ApS (flipsu.dk), der får adgang til dem.

Formålet med at gemme dine oplysninger er først og fremmest, at vi på den måde har mulighed for at sende dine ordrer til dig. Endvidere opbevares dine oplysninger, af hensyn til bogføringslovens regler, i 5 år efter udløbet af det regnskabsår, hvor oplysningerne er registreret. Herefter slettes oplysningerne.

Inden vi lagrer dine oplysninger, beder vi dig altid om at give dit samtykke, så du altid er informeret om, hvilke oplysninger vi har og hvorfor.

Som registreret kunde hos GN Triova ApS (flipsu.dk), hvad enten du er medlem eller ej, så har du, ud fra Persondataloven, altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret på dig. Har du spørgsmål eller ønsker mere information omkring dette, kan du rette henvendelse til GN Triova ApS (flipsu.dk) på [email protected].

Den dataansvarlige på https://flipsu.dk er GN Triova ApS.

COOKIES

For at gøre dit besøg nemmere på GN Triova ApS (flipsu.dk), anvender vi cookies. Derved bliver det lettere for dig at logge ind, samt finde de mest relevante produkter for dig.

En cookie er en lille fil, der kan identificere din pc, tablet eller smartphone og som indeholder oplysninger omkring din færd på websitet.
En cookie bliver typisk lageret i 12 måneder.

KLAGEADGANG

Hvis du får brug for at klage over et køb, foretaget hos GN Triova ApS (flipsu.dk), kan du henvende dig på [email protected] . Lykkedes det ikke at finde frem til en løsning, kan du i stedet indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, der har følgende adresse: Konkurrence - og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

GENERELLE OPLYSNINGER TIL GN TRIOVA APS (FLIPSU.DK)

GN Triova ApS (flipsu.dk)
CVR: 36941537
Adresse: Frederiksberggade 2, 1459 København
Mail: [email protected]

Du kan downloade standardfortrydelsesformularen lige her

Produktet er nu lagt i kurven!

Du har i alt sparet 0 DKK
Fortsæt shopping Gå til kurven